Dane kontaktowe
Lustraonline
ul. Dąbrowskiego 4
34-120 Andrychów
tel. +48 503 024 864
(pn-pt w godz. 8-16)
 
 
 
 
Płatności online 
 
 
 
 
 
 
Koszty i formy dostawy

 

Po dodaniu towaru do koszyka w pierwszej kolejności wyświetlony zostanie koszt transportu dla określonego artykułu. Wynosi on od 25zł do 350zł i jest zależny od ilości, rodzaju, wymiaru i wagi wybranego produktu. Na ostateczny koszt dostawy składają się specjalistyczne zabezpieczenie przesyłki, dostawa kurierem, a także wybór sposobu płatności. W przypadku gdy zakupione zostanie kilka sztuk, np. luster, ostateczny koszt transportu może być większy niż w przypadku zamówienia każdego produktu osobno. Wynikać to może z dużej wagi łącznej, a także zwiększonych gabarytów zakupionych artykułów. W takiej sytuacji zalecamy zamówić każdy produkt osobno, zazwyczaj wtedy koszty są mniejsze.

Dostawy towarów realizowane są przez wyspecjalizowane w tym zakresie firmy kurierskie, a także własnym transportem. Doręczenie przesyłek odbywa się w dni powszednie w godzinach 9-17. Nie ma możliwości indywidualnego ustalania godziny dostawy zakupionych towarów. 

Czas dostawy przesyłki trwa 1-2 dni robocze od momentu jej wysłania. Termin dostawy może się wydłużyć w przypadku niezastania nikogo pod podanym adresem, lub z innych przyczyn leżących po stronie kurierskiej (np. okres świąteczny i urlopowy, awaria samochodu itp.). Kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę trzykrotnie. Po trzech nieudanych próbach zostanie ona odesłana do naszej siedziby.

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie wtedy, gdy waga paczki nie przekracze 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze, bądź dużych gabarytach, paczka może zostać doręczona tylko pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

W przypadku zamówienia jednocześnie kilku produktów w jednym zleceniu, dostawy towarów mogą być podzielone. Wysyłka może nastąpic w kilku terminach i z róznych magazynów. W takim przypadku koszt transportu jest jeden, określony wcześniej podczas złożenia zamówienia.

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione w naszym sklepie produkty dotarły do klienta w stanie idealnym. Dlatego współpracujemy tylko ze sprawdzonymi partnerami, którzy oferują usługi transportowe najwyższej jakości. Każdy towar, a w szczególności lustra i meble zabezpieczamy bardzo starannie w odpowiednie materiały ochronne. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Niezależnie od tego, prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera! Gdyby zdarzyło się, że towar dotrze do Państwa z widocznymi uszkodzeniami na opakowaniu, prosimy o odmowę jego przyjęcia. Nawet w przypadku, kiedy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera w momencie doręczenia. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem, lub jego uszkodzeniem kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody.

 

 


 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl