Koszty i formy dostawy

 

Po dodaniu towaru do koszyka w pierwszej kolejności wyświetlony zostanie koszt transportu dla określonego artykułu. Wynosi on od 39 zł do 450 zł i jest zależny od ilości, rodzaju, wymiaru i wagi wybranego produktu. Na ostateczny koszt dostawy składają się specjalistyczne zabezpieczenie przesyłki, dostawa kurierem, a także wybór sposobu płatności. W przypadku gdy zakupione zostanie kilka sztuk, np. luster, ostateczny koszt transportu może być większy niż w przypadku zamówienia każdego produktu osobno. Wynikać to może z dużej wagi łącznej, a także zwiększonych gabarytów zakupionych artykułów. W takiej sytuacji zalecamy zamówić każdy produkt osobno, zazwyczaj wtedy koszty są mniejsze.

Dostawy towarów realizowane są przez wyspecjalizowane w tym zakresie firmy kurierskie, a także własnym transportem. Doręczenie przesyłek odbywa się w dni powszednie w godzinach 9-17. Nie ma możliwości indywidualnego ustalania godziny dostawy zakupionych towarów. 

Czas dostawy przesyłki trwa 1-2 dni robocze od momentu jej wysłania. Termin dostawy może się wydłużyć w przypadku niezastania nikogo pod podanym adresem, lub z innych przyczyn leżących po stronie kurierskiej (np. okres świąteczny i urlopowy, awaria samochodu itp.). Kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę trzykrotnie. Po trzech nieudanych próbach zostanie ona odesłana do naszej siedziby.

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie wtedy, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze, bądź dużych gabarytach, paczka może zostać doręczona tylko pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

W przypadku zamówienia jednocześnie kilku produktów w jednym zleceniu, dostawy towarów mogą być podzielone. Wysyłka może nastąpić w kilku terminach i z różnych magazynów. W takim przypadku koszt transportu jest jeden, określony wcześniej podczas złożenia zamówienia.

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione w naszym sklepie produkty dotarły do klienta w stanie idealnym. Dlatego współpracujemy tylko ze sprawdzonymi partnerami, którzy oferują usługi transportowe najwyższej jakości. Każdy towar, a w szczególności lustra i meble zabezpieczamy w odpowiednie materiały ochronne. Większe przesyłki dostarczane są opcją NST (niestandard), co oznacza, że na terminalach przeładunkowych przewoźnika i między nimi produkty są transportowane na palecie w specjalnym koszu/stelażu zabezpieczającym. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Niezależnie od tego, uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera! Gdyby zdarzyło się, że towar dotrze do Państwa z widocznymi uszkodzeniami na opakowaniu, prosimy o odmowę jego przyjęcia i poinformowanie nas o tym fakcie. Nawet w przypadku, kiedy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera w momencie doręczenia. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem, lub jego uszkodzeniem kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody. Protokół szkody powinien być sporządzony w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od momentu doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Dokument ten jest niezbędny do złożenia reklamacji w firmie transportowej. Protokół ze szczegółowym opisem uszkodzeń należy przesłać drogą mailową na adres sklep@lustraonline.pl Brak protokołu szkody  w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki już po jej doręczeniu,  może skutkować odmową uznania reklamacji transportowej.

 

 

 


 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl